Mijn vertrek - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Mijn vertrek - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Mijn vertrek

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

31 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Daar ging ik dan. Koffers ingepakt en alle papieren bij de hand. Ik had natuurlijk veel te veel bagage ingepakt, maar het mocht gelukkig allemaal mee.
Zaterdag 31 aug. om drie uur vertrokken we, Rudo, Corine, Roos, Pepijn en ik, richting het vliegveld in Weeze. Mijn vlucht ging om 18.40, dus we hadden nog even wat tijd samen. We hebben even wat gedronken en toen was het tijd om afscheid te nemen. Natuurlijk werd er even gehuild en geknuffeld, maar toen moest ik toch echt gaan.
Door de bagage check en op naar de gate. Helaas hadden we een half uur vertraging. Maar om 19.00 mochten we eindelijk aan boord.
De reis van een uurtje viel heel erg mee. Eenmaal aangekomen was het wachten op mijn bagage. Nadat ik deze had opgehaald ben ik met de trein naar Liverpool Station gegaan. Op Liverpool Station moest ik met de metro naar Sloane Square waar Lucie (mijn bazin) me stond op te wachten.
Ze is erg aardig en heeft een heel leuk appartement. We hebben mijn koffers naar boven gebracht en zijn lekker wat gaan eten.
Het is fijn om aan te komen en iemand te hebben waar je even mee kan kletsen. Eenmaal thuis heeft ze mijn bed opgemaakt en zijn we allebei moe naar bed gegaan. Met veel nieuwe indrukken en een drukke dag ben ik heerlijk gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

5 maanden stage lopen in London!

Recente Reisverslagen:

13 December 2013

Week 15

06 December 2013

Week 14

29 November 2013

Week 13

21 November 2013

Week 12

15 November 2013

Week 11
Liselotte

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 12940

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 24 Mei 2014

Athlone - Ierland

31 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: