Al weer een kleine week in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Al weer een kleine week in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Al weer een kleine week in Londen

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

06 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Al weer bijna een week in Londen. Het gaat best snel en ik verbaas me over het feit dat het me redelijk goed af gaat. Ik heb nog geen heimwee gehad en me ook nog een minuut verveeld.

Deze week heeft Lucie me veel verteld over hoe Arklu te werk gaat en wat er de komende tijd van mij verwacht wordt. Ik ga m voornamelijk bezig houden met de visuele kant van het merk Lottie. (Er gaat een grap rond dat Arklu hun eigen Lottie hebben, namelijk mij. Ze spreken mijn naam uit als Lisilottie.)

Volgende week vrijdag, 13 september, vliegen Lucie en ik naar Ierland voor een piratenfestival. Hier zullen we de nieuwe piraten Lottie gaan lanceren. Na dit piratenfestival zullen we doorrijden naar hun kantoor in Donegal. Hier zullen we samen met Ian een weekje werken aan het lanceren van vier nieuwe Lotties.

Afgelopen dinsdag ben ik naar een Nederlandse avond geweest in een Nederlandse kroeg, De Hems. Het was een gezellige avond en ik heb twee mensen ontmoet, Nora en Antonio. Vanavond en morgen zullen ze me Londen laten zien. Dus zo alleen ben ik niet meer. ;)

Mijn zoektocht naar een kamer is ook nog steeds bezig. Ik heb gisteravond twee kamers bekeken, maar deze kamers waren vies en veel te duur voor het gebied waar ze gevestigd zijn. Gelukkig zijn er genoeg kamers te bekijken en weet Lucie waar ik wel en niet moet zitten. Dus ik hoop dat ik snel een eigen plekje heb.

Groetjes uit Londen!

  • 06 September 2013 - 14:28

    Helma:

    Hoi Hoi ,lieve meid,volgens mij doe het hartstikke goed dar!!!!!Mensen ontmoeten en je werk!Nu al op een trip naar Ierland.En op kamerjacht!Goe dat anderen daar bij helpen.
    meissie....pas goed op jezelf.
    Liefs van ons.HeJoLiToSi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

5 maanden stage lopen in London!

Recente Reisverslagen:

13 December 2013

Week 15

06 December 2013

Week 14

29 November 2013

Week 13

21 November 2013

Week 12

15 November 2013

Week 11
Liselotte

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 12960

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 24 Mei 2014

Athlone - Ierland

31 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: