Week 6 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 6

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

11 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het was een drukke en vermoeiende week. Ik ben druk geweest met werken, want er moesten een aantal dingen af ivm een deadline. Maar het werken is nog steeds erg leuk. Er staan nu ook voor het eerst dingen online die ik heb gemaakt op de Lottie Facebook. Heel grappig en echt even wennen dat mijn werk gebruikt wordt. Maar hier doe ik het voor.

Ik heb nu nog twee weekjes voor mezelf, voordat iedereen langs gaat komen. Er gaan veel mensen komen en daar heb ik heel veel zin in. Want als ik het zo uitreken duurt het ook niet zo lang meer, mijn tijd in Londen. Grappig dat de tijd zo snel gaat terwijl het van te voren zo lang leek.

Vanavond ga ik gezellig bowlen en uit eten met vrienden van de kerk en dit weekend er maar eens op uit in Londen. Iets leuks bedenken moet dan nog wel, hihi!

  • 12 Oktober 2013 - 11:13

    Marc En Willemijn:

    Ha die Lotte!!

    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!! :-) Gaaf dat je met kerst even thuis bent!! kunnen we weer even bijkletsen... Bedankt voor je kaartje trouwens!! :-) Komende tijd komen er dus aardig wat mensen je opzoeken lees ik? Leuk joh!!

    Zet hem op daar en tot horens!

    Groetjes,

    Marc en Willemijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

5 maanden stage lopen in London!

Recente Reisverslagen:

13 December 2013

Week 15

06 December 2013

Week 14

29 November 2013

Week 13

21 November 2013

Week 12

15 November 2013

Week 11
Liselotte

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 12954

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 24 Mei 2014

Athlone - Ierland

31 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: