Week 6 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 6

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

11 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het was een drukke en vermoeiende week. Ik ben druk geweest met werken, want er moesten een aantal dingen af ivm een deadline. Maar het werken is nog steeds erg leuk. Er staan nu ook voor het eerst dingen online die ik heb gemaakt op de Lottie Facebook. Heel grappig en echt even wennen dat mijn werk gebruikt wordt. Maar hier doe ik het voor.

Ik heb nu nog twee weekjes voor mezelf, voordat iedereen langs gaat komen. Er gaan veel mensen komen en daar heb ik heel veel zin in. Want als ik het zo uitreken duurt het ook niet zo lang meer, mijn tijd in Londen. Grappig dat de tijd zo snel gaat terwijl het van te voren zo lang leek.

Vanavond ga ik gezellig bowlen en uit eten met vrienden van de kerk en dit weekend er maar eens op uit in Londen. Iets leuks bedenken moet dan nog wel, hihi!

• 12 Oktober 2013 - 11:13

Marc En Willemijn:

Ha die Lotte!!

Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!! :-) Gaaf dat je met kerst even thuis bent!! kunnen we weer even bijkletsen... Bedankt voor je kaartje trouwens!! :-) Komende tijd komen er dus aardig wat mensen je opzoeken lees ik? Leuk joh!!

Zet hem op daar en tot horens!

Groetjes,

Marc en Willemijn.