Week 7 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 7

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

18 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het was een erg raar en een stressvolle week. Ik ben afgelopen zondag weg gegaan uit mijn kamer. Dit omdat ik daar niet meer veilig was door een nare gebeurtenis.
Ik kon gelukkig zo snel even bij mijn bazin op de bank slapen. Maar ik moest natuurlijk wel weer op zoek naar een nieuwe kamer. Via een christelijke website heb ik een leuke kamer kunnen vinden op een woonboot. :) Een Nederlandse nog wel.
Dus ik zit nu veel dichter bij het centrum, 10 minuutjes lopen naar mijn werk en bij twee leuke meiden.

Ik ben afgelopen dinsdag verhuist en ik ben blij met mijn nieuwe kamer. Heb het weer een beetje mijn eigen plekje gemaakt en heb de meiden een beetje leren kennen.
We hebben om de week op donderdag een bootavond waar we samen eten en verschillende mensen uitnodigen om met ons mee te eten. En mijn eerste bootavond was gisteravond. Het was erg gezellig!
Afgelopen woensdag ben ik naar Engage geweest. Een avond van de kerk. Was fijn om mijn vrienden weer te zien en lekker te kletsen. En vanavond ga ik lekker bankhangen met een goede film, want ik ben uitgeput na deze week.

Morgen gezellig naar een museum met Mandy, een vriendin van de kerk. Vorige week ben ik naar het Science museum geweest. Een echt aanrader als je in Londen bent. Ik heb er bijna 7 uur rond gelopen. Super leuk en interessant.
En zondag ga ik weer naar de kerk en uit eten met een vriendin! Zin in mijn weekend. :)