Week 8 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 8 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 8

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

25 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Een leuke week achter de rug. Wel wat avonden vroeg naar bed geweest, want ik was een beetje ziek aan het begin van de week. Het begint hier al koud te worden helaas. Misschien komt het ook omdat ik met mijn raam open slaap, maar ik ben gelukkig weer beter.

Vorig weekend op zaterdag ben ik met Mandy, een vriendin van de kerk, naar Tate Modern geweest. Interessant om doorheen te lopen, ik was er nog nooit geweest. 's Avonds ben ik met mijn huisgenootje naar een verjaardag van een vriend van haar geweest. Dat was erg leuk. Nieuwe mensen leren kennen en even een avondje onder de (echte) Londenaren.
Zondag naar de kerk geweest en gewinkeld met Kadian, ook een vriendin van de kerk. Het regende die dag, dus het was 'helaas' elke winkel in. ;)

De rest van de week gewerkt en lekker gerelaxed op de boot. ;) Ik vind het erg leuk om op de boot te zijn. Mijn huisgenootjes zijn erg leuk en heel gezellig. We zitten vaak samen te eten of samen op de bank te kletsen met een kop thee. Ik denk dat het nog lastig gaat worden om straks weer naar huis te gaan.

Dit weekend komt Anne op bezoek, dus het wordt een gezellig weekend met veel lopen en zien. Heb er zin in.

• 28 Oktober 2013 - 17:43

Corine:

Hoi Lot, spreek je natuurlijk vaak maar leuk om je verslagen toch ook weer even te lezen!!! Volgens mij heb je het alleen maar gezellig!!!! Beetje jaloers hoor....