Week 8 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 8 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 8

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

25 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Een leuke week achter de rug. Wel wat avonden vroeg naar bed geweest, want ik was een beetje ziek aan het begin van de week. Het begint hier al koud te worden helaas. Misschien komt het ook omdat ik met mijn raam open slaap, maar ik ben gelukkig weer beter.

Vorig weekend op zaterdag ben ik met Mandy, een vriendin van de kerk, naar Tate Modern geweest. Interessant om doorheen te lopen, ik was er nog nooit geweest. 's Avonds ben ik met mijn huisgenootje naar een verjaardag van een vriend van haar geweest. Dat was erg leuk. Nieuwe mensen leren kennen en even een avondje onder de (echte) Londenaren.
Zondag naar de kerk geweest en gewinkeld met Kadian, ook een vriendin van de kerk. Het regende die dag, dus het was 'helaas' elke winkel in. ;)

De rest van de week gewerkt en lekker gerelaxed op de boot. ;) Ik vind het erg leuk om op de boot te zijn. Mijn huisgenootjes zijn erg leuk en heel gezellig. We zitten vaak samen te eten of samen op de bank te kletsen met een kop thee. Ik denk dat het nog lastig gaat worden om straks weer naar huis te gaan.

Dit weekend komt Anne op bezoek, dus het wordt een gezellig weekend met veel lopen en zien. Heb er zin in.

  • 28 Oktober 2013 - 17:43

    Corine:

    Hoi Lot, spreek je natuurlijk vaak maar leuk om je verslagen toch ook weer even te lezen!!! Volgens mij heb je het alleen maar gezellig!!!! Beetje jaloers hoor....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

5 maanden stage lopen in London!

Recente Reisverslagen:

13 December 2013

Week 15

06 December 2013

Week 14

29 November 2013

Week 13

21 November 2013

Week 12

15 November 2013

Week 11
Liselotte

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 12957

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 24 Mei 2014

Athlone - Ierland

31 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: