Week 9 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 9 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 9

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

04 November 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Twee drukke, maar super leuke weekenden achter de rug. Vorig weekend is Anne langs geweest. We hebben lekker rustig aan gedaan en veel leuke dingen gezien. We zijn met een bootje van Little Venice naar Camden Town gevaren, naar All Souls (een kerk op Regent Street) geweest en we hebben lekker bij geslapen.

Afgelopen week ben ik druk geweest op het werk. Ik moest 19 verschillende nieuwsbrieven maken voor 11 verschillende bedrijven. Dus overal moest een ander logo op. ;) Best een hele klus, maar het eindresultaat mag er wezen. Ik vind het nog steeds erg leuk om te doen.

Afgelopen weekend waren Maartje en Roni een weekendje op de boot. Super gezellig en ik heb ze erg gemist. We hebben een druk weekend gehad. Van alles gezien, alle hotspots langs geweest, een afternoon tea gedaan (erg lekker), een vuurwerk show gehad en uit eten geweest bij Jamie's Italian (Jamie Olivers restaurant). Een druk maar heerlijk weekend. Jammer genoeg zijn ze nu al weer naar huis en begint het normale leven weer. (Alhoewel, zo normaal is het ook weer niet, aangezien ik in Londen woon.)

Vanavond gezellig eten met mijn bootgenootjes en een vroeg nachtje tegemoet.

• 06 November 2013 - 12:39

Anne:

Hoi Lotte,

Ik vond het ook heel gezellig om jou weer te zien en te ervaren hoe het is om op een schip in de Thames te slapen (soms schuin, soms golvend ;)
    En Camden Market was ook een hele ervaring! Misschien ga ik daar nog een keer naar toe op een doordeweekse dag.

Veel plezier met alle vrienden en familieleden die nog langs gaan komen. Mocht het nou met grafisch vormgeven niets worden, dan kun je nog altijd reisleidster worden! (grapje hoor, ik denk namelijk dat je niet op zoek hoeft te gaan naar een ander beroep).

Liefs,
    Anne