Week 10 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 10 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 10

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

07 November 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

AAAhhhh, ik geloof gewoon niet hoe snel die tijd gaat. Ik zit al op de helft van mijn stage. Ik heb het nog steeds super naar mijn zin en ik merk dat ik ook verander binnen mijn werk. Lucie, mijn stagebegeleidster, zegt ook dat ze me ziet veranderen. Meer zelfvertrouwen en ze merkt dat ik commerciëler ga denken. Ik denk dat dat een groot pluspunt is als ik wil gaan solliciteren voor een betaalde baan. Ben in ieder geval nog steeds heel blij met mijn werk en ben ervan overtuigd dat ik de goede richting heb gekozen met deze studie.
Voor stage moest ik een heel simpel filmpje maken dat uitlegt wat ik zoal doe op mijn stage. Het is een super stom filmpje, met een ontzettend charmante zucht in het midden, maar het geeft ook jullie misschien wat meer inzicht in wat ik doe.

Afgelopen weekend waren Maartje en Roni er dus! Mis ze best wel. Maar dit weekend komt Shira, een vriendinnetje van school, dus ik verveel me niet. ;) Wordt gelukkig niet weer de Big Ben, want ze is al in Londen geweest. Hihi!

Heb ook weer heerlijk hardgelopen deze week. Het is nog steeds geweldig om hier rond te lopen. Vooral het op de boot wonen en langs de Thames hard te lopen. Geniet er te weinig van volgens mij. Vind het gewoon jammer om weg te gaan hier. Maar er staat ook een leuke tijd in Athlone op me te wachten. Mijn programma is vast gesteld en ik mag hele leuke vakken gaan volgen. Namelijk;
Design Communications - met het vak Design 3, Incorporating Typography and Image Making [Illustration, Photography, Printmaking] en Computer Studies/Digital Media.
Klinkt tof toch?