Week 12 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 12 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 12

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

21 November 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Week 12 al weer en ik geniet volop. Ik wil eigenlijk gewoon niet weg straks. Heb het super naar mijn zin en voel me echt al een beetje thuis op de boot. Het begint wel koud te worden op de boot helaas. Het wordt ook echt winter nu natuurlijk. Londen is zo leuk nu, overal kerstmarkten en je kunt op verschillende plekken in de stad schaatsen. Geweldig leuk om die sfeer ook eens mee te maken. Aankomend weekend ga ik op zaterdag naar de kerstmarkt in Southbank met vriendinnen van de kerk. Jammer dat ik niet zo veel mee terug kan nemen. Misschien dat ik even een extra koffer moet bijboeken. ;)

Afgelopen week gewerkt natuurlijk. Ik heb hele leuke gratis downloads gemaakt voor op de website. De tafels, dolhoven, woordzoekers en diploma's voor allerlei verschillende prestaties. Erg leuk om te doen. (Allemaal in het engels, dat wel.)

Vorig weekend was Joyce, een vriendin van de kerk, bij me op bezoek. We hebben een hele hoop gedaan en gezien. De London Eye in geweest, over de Portobello Market in Notting Hill gelopen en lekker uit eten geweest. Erg gezellig!
Dit weekend een wat rustiger weekend. Niemand die bij me op de boot slaapt dit keer, maar wel Simon en Willemien (mijn oom en tante) in Londen. Wordt vast weer gezellig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

5 maanden stage lopen in London!

Recente Reisverslagen:

13 December 2013

Week 15

06 December 2013

Week 14

29 November 2013

Week 13

21 November 2013

Week 12

15 November 2013

Week 11
Liselotte

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 12944

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 24 Mei 2014

Athlone - Ierland

31 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: