Week 13 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 13 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 13

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

29 November 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het was een goede week! Gister te horen gekregen dat ik officieel ben toegelaten in Athlone. So here I come 'Arts of Design' minor. Heb er erg veel zijn in! Nu op zoek naar een kamer en al het papierwerk in orde gaan maken.

Vorig weekend heb ik een rustig weekendje gehad. Willemien en Simon heb ik op vrijdag gezien. De rest van het weekend heb ik voor mezelf gehad. Wat kerstinkopen gedaan, met mijn bootgenootjes een engels ontbijt gehad (scrambled eggs, bacon en gegrilde tomaten) en naar de kerk geweest. Lekker even uitgerust!
Deze week weer werken natuurlijk. Vind het nog steeds super leuk. Ik ben nu bezig met een social media strategie, wat inhoud dat ik een kalender met belangrijke feestdagen heb opgezet en daarbij afbeeldingen ontwerp die een combinatie zijn tussen die feestdagen en het merk Lottie. Veel werk, maar erg leuk om mijn eigen projectje te hebben.

Gisteravond weer boatnight gehad, wat erg leuk was! Ik had dit keer ook een vriendin uitgenodigd en we hebben heerlijk gegeten. Ben erg blij met mijn nieuwe huis... boot... Had gewild dat ik er wat langer kon blijven. Maar helaas is het einde van mijn stage en mijn tijd in Londen al in zicht.

Gelukkig nog even genieten de komende tijd. En Londen is super nu met alles in Kerst style. Heel gezellig. Van 't weekend komen Marit, Roos, Eline en Denise naar Londen. Dus dat wordt een leuk weekendje!