Week 14 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 14 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 14

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

06 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Don't be sad it's over, be glad it happend! En zo is het. Alhoewel het nog niet helemaal over is, komt het einde wel erg dicht bij nu. Ik geniet nog steeds ontzettend en vind het erg jammer dat ik weer weg ga straks. Gelukkig staat er ook een leuke tijd in Ierland op me te wachten. Deze week heb ik van school gehoord dat ze alles hebben goedgekeurd en dat ik mag gaan. :) Ook daar heb ik erg veel zin in!

Vorig weekend een super leuk weekend gehad met Marit, Roos, Denise en Eline. We hebben van alles gedaan, maar ik denk het leukste was wel Winter Wonderland. Een hele grote kerstmarkt in Hyde Park met attracties, kraampjes met eten en live muziek. Genoten dus!

Van de week weer druk aan het werk geweest. Alles ordenen voordat ik weg ga. Welke taken moeten sowieso nog af, welke moeten we nog verbeteren en wat kunnen we voor nu laten liggen? Het worden in ieder geval nog een paar drukke weekjes.

Dit weekend komen Fleur en Hanneke langs en heb ik sinterklaas en kerst in één weekend. Vanavond sinterklaas vieren met Hanneke en Fleur en morgen avond hebben we een Kerst party op de boot met heel veel leuke mensen. Dus ik heb zin in mijn weekend.