Week 4 / 4 - 12 Feb. - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 4 / 4 - 12 Feb. - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 4 / 4 - 12 Feb.

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

12 Februari 2014 | Ierland, Athlone

Al weer een maand in Ierland. Wat gaat de tijd toch snel. Helaas was ik flink ziek vorige week en zit ik nu aan de antibiotica. Maar gelukkig gaat het wat beter. Dus deze week weer gewoon naar school.

Afgelopen week heb ik dus niet veel gedaan. Ziek geweest, een verjaardag gevierd en uitgerust. Ik moet even wat meer uitrusten de komende tijd. Dus iets minder feestjes en wat meer slapen. :)

Afgelopen vrijdag ben ik terug naar Nederland gevlogen voor een familieweekend. Dit was echt super leuk en ik heb genoten. Met de hele familie Spijkerman in een huis in Drenthe. We hebben gezwommen, een beauty middag gehad met de meiden, uit eten geweest en daarnaast lekker gerelaxt. Ik vind het jammer dat het al weer over is. Afgelopen maandag een lange dag gereisd en om 10 uur kwam in eindelijk weer aan in Ierland.

Nu al weer voor de tweede dag op school en het is weer net zo druk al hiervoor. En we hebben nog sneeuw ook. Maar ik heb zin in deze week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liselotte

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 12939

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 24 Mei 2014

Athlone - Ierland

31 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: