Week 5 en 6 / 13 - 24 Feb. - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 5 en 6 / 13 - 24 Feb. - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 5 en 6 / 13 - 24 Feb.

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

24 Februari 2014 | Ierland, Athlone

Het waren twee drukke weken. Op school heb ik een groot project lopen dat aankomende woensdag af moet zijn. Het wordt een gebonden boek vol met typografisch design. Een beste uitdaging dus, maar het is erg leuk om zo creatief bezig te zijn.

Na het weekendje naar Nederland heb ik het lekker rustig aan gedaan. Wat bijgeslapen en gerelaxt. Hard gewerkt ook natuurlijk en oké, ik ben ook naar een paar feestjes geweest. Op 15 februari was er een Brazilian Party hier in Wellmount, daarvoor ben ik met Heli en Anna (twee Finse meiden) naar de pub geweest. Super gezellig. Afgelopen woensdag ben ik uit geweest met mijn klasgenootjes. Eerst bij April (een klasgenootje) thuis gezeten, daarna naar de pub en toen naar Viva (een discotheek). Een erg gezellige avond! Op donderdag naar de pub geweest waar Davey (...) speelde met zijn band. Ook een super gezellige avond, gelukkig niet zo laat dit keer.

En afgelopen zaterdag ben ik met Anaëlle, Marion en Zizu naar Dublin geweest. Ik was er wel eens doorheen gereden, maar ik was er nog nooit echt geweest. Dus we hebben van alles bekeken en we hebben gewinkeld. Ik ga zeker vaker naar Dublin, want ik moet zeggen dat ik London best wel mis soms.

Maar goed, deze week weer een rustige week voor de boeg. Nog even bikkelen voor de opdracht woensdag, maar dat gaat goed komen!

  • 24 Februari 2014 - 22:42

    Kees Riphagen:

    Hoi Liselotte,

    Klinkt helemaal geweldig wanneer mag ik komen ha ha.

    Groeten Kees

  • 01 Maart 2014 - 21:50

    Anne:

    Hoi Lotte,

    Ik vind je haar echt leuk zo!
    Kan me voorstellen dat je London soms mist ;)

    Groetjes,
    Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liselotte

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 12947

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 24 Mei 2014

Athlone - Ierland

31 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: