Week 14 / 14 - 20 april - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 14 / 14 - 20 april - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 14 / 14 - 20 april

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

20 April 2014 | Ierland, Athlone

Afgelopen maandagnacht dus Maartje op de bus gezet. Het was een erg leuk weekend en ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk dat ze gaat. We hebben veel gezien en weer lekker bijgepraat. Maar over 8 weken zie ik haar weer.

De rest van de week was eigenlijk niet heel bijzonder. Ik heb veel bijgeslapen, want ik was zo ontzettend moe. Heb wat dingen voor school gedaan en gewoon lekker gerelaxt. Ook heb ik veel leuke dingen gedaan met Barbora en Zuzanna, zoals naar het park en ergens koffie drinken. Het weer deze week is zo ontzettend mooi. Echt om van te genieten. :)
Op vrijdagavond hebben we een party in een ander appartementen complex. Dit was heel gezellig, veel mensen, goede muziek en weer een keer laat naar bed.

Op zaterdag ben ik naar school geweest om even wat beter te werken aan mijn projecten. Niet zo lang gelukkig, want we moeten nog altijd boodschappen doen voor pasen. Want op zondag hebben we 3 dinner parties. We hebben een BBQ hier in Wellmount met onze vrienden, daarna hebben we een Italiaanse dinner party en daarna een grotere in Wellmount. Een super leuke paasdag! Nu op naar een volgende vakantieweek. Heerlijk!!