Week 3 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 3

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

20 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Wat een week was dit zeg! En wat een ervaringen.
Om verder te gaan waar ik vorige week was gebleven, ik had dus een adresje via papa gevonden. Maar op donderdag middag kreeg ik een berichtje van Kerin, ze had een kamer online staan, dat ik de kamer mocht komen bekijken. Best raar om eerst geen opties te hebben en nu in één keer twee. Dus om 4 uur ben ik gaan kijken en wat was het een mooie kamer. Kerin was ook super leuk, dus ik heb per direct besloten dat ik de kamer wilde. Ik heb papa gebeld, we hebben de andere kamer afgezegd en ik kon op woensdag 18 sep. in de kamer.
Zo super blij!

Ik ging er pas in op woensdag, omdat we dat weekend naar Ierland gingen voor het lanceren van een nieuwe piraten Lottie. Ierland is een ontzettend mooi land en we hadden er gelukkig nog mooi weer bij ook. Ik heb genoten in Ierland en veel gezien en beleefd. Fotoshoots gehad bij verschillende kastelen en de piraten Lottie geïntroduceerd aan verschillende mensen die ze gaan verkopen in Ierland. Echt een heel gaaf weekend.
Op maandag reden we door naar noord Ierland waar Ian woont. Ian is de compagnon van Lucie en woont in Ierland. Hier hebben we maandag en dinsdag gewerkt. Ik ben momenteel bezig met de images voor op de homepage van de Lottie website. Daar hangt wel wat meer vanaf, aangezien de images in veel verschillende landen te zien zullen zijn. ;)

Woensdag vlogen we terug naar Londen en stonden er twee pakketjes op me te wachten. Ik was natuurlijk ook nog jarig geweest. Lucie en Ian hadden voor mij maandag een taart gekocht met een lief kaartje en ik had veel felicitaties gekregen. Maar deze cadeautjes waren ook wel heel erg leuk.
Met veel te veel spullen ging in op weg naar mijn nieuwe kamer. Kerin stond me al op te wachten en ik kreeg een warm welkom doordat ook zij een taart voor me hadden gekocht. Ze hadden eten voor me gemaakt en ik kon lekker mijn koffers gaan uitpakken. Wat ben ik blij met mijn kamer. In huis woont dus Kerin en een jongen Graham. Kerin's vriend is er ook vaak. Een gezellig huis dus! Ik ben nu al moe van het laat naar bed gaan.
Maar het weekend staat voor de deur, dus dat wordt lekker uitslapen!

  • 20 September 2013 - 21:12

    Helma:

    Hoi Hoi ennnnnn nog van harte gefeliciteerd! Deze keer geen feestje in het weiland ,maar een chocoladetaart in Britain.Ook leuk!Lieve meid,een goed jaar toegewenst en ook van al de stresssss zul je groeien.Heel veel succes op je kamer en ik hoor wel van Corine hoe het gaat.Liefs van ons allen.He-Jo-To-Li en Si.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

5 maanden stage lopen in London!

Recente Reisverslagen:

13 December 2013

Week 15

06 December 2013

Week 14

29 November 2013

Week 13

21 November 2013

Week 12

15 November 2013

Week 11
Liselotte

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 12985

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 24 Mei 2014

Athlone - Ierland

31 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: