Week 12 / 31 maart - 6 april - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 12 / 31 maart - 6 april - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 12 / 31 maart - 6 april

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

06 April 2014 | Ierland, Athlone

Weer een school weekje erop zitten. Twee belangrijke presentaties achter de rug, een video af en wat meer rust in mijn hoofd. Heerlijk! Nog één weekje hard werken en dan 'vakantie' (veel te doen helaas in die vakantie).

Het leukste van deze week vond ik wel dat Lisanne langs kwam hier in Athlone. Donderdag avond heb ik haar opgehaald van het busstation en ze bleef tot zondagochtend. Donderdagavond hebben we niet veel gedaan, bijgepraat natuurlijk en een beetje op tijd naar bed, want de volgende ochtend zijn we naar Dublin geweest. Van alles gezien, zoals de Christ Church, het Irish National Museum en de winkelstraten. ;)
Heerlijk om er zo even tussenuit te zijn!
Op zaterdag hebben we uitgeslapen en zijn we Athlone in geweest. Het was heerlijk weer, dus tijd voor een wandeling door Athlone. 's Avonds heeft Lisanne gekookt en het was heerlijk! Helaas moest ze de volgende ochtend al weer naar huis en moest ik voor school bezig.
Op naar het laatste weekje voor de 'vakantie'.