Week 7 / 25 Feb. - 3 Mar. - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 7 / 25 Feb. - 3 Mar. - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 7 / 25 Feb. - 3 Mar.

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

03 Maart 2014 | Ierland, Athlone

Al weer een week voorbij. Inmiddels ben ik verhuisd naar een ander appartement in Wellmount. Mooier, iets groter en een stuk rustiger. Ik heb nu een grasveld voor mijn raam. Dus kom maar op met het lekkere weer.
Mijn huisgenootjes zijn twee Finse meiden, erg leuk en lief. Afgelopen vrijdag heb ik met één van de Finse meiden, Heli, Athlone verkent. Foto's gemaakt en door steegjes gelopen. Leuke winkeltjes gezien en er achter gekomen dat Athlone best veel kerken heeft. De foto's zie je hierbij.

De rest van het weekend heb ik huiswerk gemaakt, want we hebben veel grote opdrachten lopen deze weken. Ik ben nu bezig met een branding project. Er is een eigenares van een speelgoed brand langs geweest en ze wil dat wij het logo en de naam voor hun nieuwe product gaan maken. Dus daar zijn we nu druk mee bezig en we hebben een groot film project lopen. Zelf filmen, editen en uiteindelijk ons promotie materiaal maken. Daarnaast nog een aantal kleine projecten, dus lekker druk allemaal maar weer.

Deze week dus weer hard aan de slag en dan donderdag avond een avondje gezelligheid. We hebben een pub crawl met een groep mensen. 12 pubs op een avond. Zin in!