Week 13 / 7 - 13 April - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 13 / 7 - 13 April - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 13 / 7 - 13 April

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

13 April 2014 | Ierland, Athlone

Yeah, mijn laatste weekje school afgerond. Nu twee weken vakantie! Nou ja, vakantie?! Zelfstudie zeg maar. Afgelopen week weer wat projecten afgerond en nu druk bezig met de rest.
Helaas zit ik de komende drie weken alleen thuis, want mijn huisgenootjes gaan reizen en naar huis. Anna vertrok op vrijdagochtend en Heli zondagnacht. Ik ga ze best wel missen!

Gelukkig is Maartje er dit weekend. Even helemaal niet aan school denken. Ze kwam op vrijdag aan na een lange dag reizen, dus we hebben even wat boodschappen gedaan, bijgepraat, lekker thuis gekookt, maar vooral rustig aan gedaan. Want op zaterdag hadden we een drukke dag voor de boeg. Om 7.15 nemen we de bus naar Galway om daar om 10 uur een tour naar de Cliffs of Moher te doen. Een super leuke dag, waar we ontzettend veel hebben gezien. De Cliffs zijn ontzettend mooi en gelukkig hadden we redelijk mooi weer. Geen regen in ieder geval! Rond 10 uur waren we weer thuis en waren we totaal uitgeput, dus lekker naar bed.

Op zondag hebben we uitgeslapen en zijn we Athlone in geweest. De kerk bekeken, het kasteel op geweest en een ijsje in het park gegeten. 's Avonds zelf fish&chips gemaakt en een film gekeken.
Op maandag lekker naar Dublin winkelen en museums bekijken. :) Een heerlijk dagje die we afsluiten met een etentje in Prince Bar hier in Athlone. Helaas moet Maartje maandagnacht om 2.40 met de bus naar het vliegveld, dus moeten we er vroeg in.

Nu twee weken van zelfstudie en wat meer nachtrust dan de afgelopen weken. ;)