Week 2 / 20 - 27 Jan. - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 2 / 20 - 27 Jan. - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 2 / 20 - 27 Jan.

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

27 Januari 2014 | Ierland, Athlone

En week twee is al weer voorbij. Een week vol nieuwe indrukken wat betreft school. Deze week zijn we namelijk echt begonnen met de lessen. Voor elke les hebben we nu de 'brief' binnen en zijn we van start gegaan met de projecten. Grote schetsboeken zijn aangeschaft en ik heb er erg veel zin in. Het is wel een beetje eng nog, omdat het heel veel lijkt op een kunstacademie. Dat ben ik niet heel erg gewend. Maar desalniettemin is het erg tof.

Aan het begin van de week een beetje rustig aan gedaan. Lekker gechilled en afgesproken met klasgenootjes. Woensdag avond hadden we een Tequila Party bij twee vriendinnen in hun appartement. Super gezellig en ontzettend druk. Gedanst tot in de late uurtjes (vroege uurtjes?) om de volgende dag om 9 uur met een grote koffie in de les te zitten.

Donderdag ben ik naar de pub (IN SCHOOL) geweest met klasgenootjes en daarna had ik dansles. Iers dansen, wat ontzettend leuk maar o zo zwaar was. Dus ik hoop dat als ik thuis kom dat ik een beetje kan dansen. :)

Op vrijdag was ik gelukkig vrij en heb ik mijn huiswerk kunnen doen. Namelijk drie verschillende posters maken met een zin die ruimte overlaat voor 'your imagination'. Een toffe opdracht die je gelijk in het diepe gooit. Na een dagje hard werken gelukkig nog een feestje. Dit keer in de pub in school. Sensation White! Super tof en weer veel te laat in bed, maar gelukkig kon ik uitslapen.

's Middags moesten we hard aan de bak, omdat wij (Anaëlle en ik) een Crêpes Party organiseerden die avond. We hebben meer dan 100 crêpes gebakken en het was een relaxed feestje. Iedereen was denk ik nog moe van de avond ervoor. En gelukkig konden we ook op zondag uitslapen. :)
Maar goed, van de week wat meer slapen denk ik....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liselotte

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 12974

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 24 Mei 2014

Athlone - Ierland

31 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: