Week 3 / 28 Jan. - 3 Feb. - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 3 / 28 Jan. - 3 Feb. - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 3 / 28 Jan. - 3 Feb.

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

03 Februari 2014 | Ierland, Athlone

Inmiddels ben ik al begonnen aan week 4, maar hier weer een kort verslagje over week 3.

Het was een wat rustigere week dan de weken daarvoor. Op maandag moest ik drie posters afhebben. Gelukkig kregen we nog een extra week om alles te perfectioneren. Maar ja, een leuke eerste opdracht.
School is inmiddels toch echt begonnen en de projecten gaan ook echt van start nu. We maken met een groepje een video over 'the creative mind of a designer' en het eindresultaat word super.
Daarnaast doe ik een typografisch project over één onderwerp, ook erg leuk! En naast deze creatieve vakken moet ik ook twee essays schrijven, dat is iets minder, maar het gaat me wel lukken.

Woensdagavond hadden we een Dinner Party met alle vrienden en meer. Heerlijk allemaal gerechten vanuit verschillende landen. Erg leuk om mee te maken. Ik had natuurlijk stampot gemaakt en iedereen vond het super lekker, verrassend. Op donderdag hebben we het Chinese New Year gevierd. Gegeten in school met allemaal studenten en daarna Karaoke in Scribes (de pub in school). Dat was een super leuk feestje. :)
Vrijdag lekker gechilled en een filmavond gehad met wat vrienden en op zaterdag een heuse Ladies Night gehad met mijn vriendinnetjes. Eerst een party in mijn appartement en daarna met z'n alle naar 'The Malt House' (een pub) waar ze live music hadden. Erg gezellig dus.
Gisteravond weer een Dinner Party gehad, maar dan niet met zoveel mensen dit keer. Leuke spelletjes gedaan erna en veel gelachen.

Al met al heb ik het super naar mijn zin hier. :) Op naar een nieuwe, leuke week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liselotte

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 12979

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 24 Mei 2014

Athlone - Ierland

31 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: