Week 9 / 11 - 17 Mar. - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 9 / 11 - 17 Mar. - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 9 / 11 - 17 Mar.

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

20 Maart 2014 | Ierland, Athlone

Pff, school is wel heftig de laatste tijd. Er is zoveel wat we moeten doen. En alles loopt door elkaar heen. Bah! Gelukkig heb ik 1 klas vrijdag afgesloten met een essay. Lekker ingeleverd en hopen dat het voldoende is.

Op woensdag avond ben ik lekker uit eten geweest om even mijn gedachte van school af te houden. Dat was wel even lekker. Helaas was er veel te doen afgelopen week, dus ik heb niet veel slaap gehad. Toch doen we wel erg leuke dingen op school. We zijn bezig met een viral video, het maken van mijn portfolio, een naam en logo ontwerpen voor kinderspeelgoed, een website maken, een essay over Swiss Typography en een essay over Richard Branson. Dus genoeg te doen!

Na het inleveren van mijn essay op vrijdag heb ik lekker rustig aan gedaan. Ik heb de serie Lost afgekeken. (Bijzonder einde) en lekker samen gegeten met mijn huisgenootjes. 's Avonds was er een Brazilian party in de bar op school, dat was erg leuk! Op zaterdag zijn we met een groep vrienden Athlone in geweest om foto's te maken en te chillen. Het was super mooi weer, dus een perfecte dag om buiten te zijn. 's Avonds zijn we met z'n 18en uit eten geweest en daarna een film gekeken! Heerlijke zaterdag.
Op zondag ben ik met Anna, mijn huisgenootje, wezen winkelen. We hebben inkopen gedaan voor St. Patricks Day en wat boodschappen gedaan. Weer een heerlijk dagje!

Maar maandag was de beste! St. Patricks Day!! Een soort van koninginnedag, maar dan net iets anders. Met de bus vanaf school naar Dublin met z'n alle. 6 bussen vertrokken er vanuit school. Eenmaal aangekomen zijn we naar de parade gelopen die om 12 uur zou beginnen in de binnenstad. Ik kon er niet veel van zien omdat het zo druk was, maar genoeg foto's om terug te kijken. Na de parade zijn we naar een pub geweest... Dat wil je niet doen op zo'n dag, 7.80 voor een cider. Pff! Wij als arme studenten waren geschokt. ;) Na onze cider zijn we wat meer mensen gaan opzoeken en nadat we ze hadden gevonden hebben we door de stad gelopen. Af en toe ergens naar binnen en even wat drinken. Om uiteindelijk op de bankjes langs de Shannon te gaan zitten en wat te eten en drinken. Echt een super leuke dag en we waren zo moe toen we weer naar huis gingen. Maar het was het waard!

Nu weer een weekje school en even hard aan de bak!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liselotte

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 12978

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 24 Mei 2014

Athlone - Ierland

31 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: