Week 10 / 18 - 23 maart - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 10 / 18 - 23 maart - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 10 / 18 - 23 maart

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

02 April 2014 | Ierland, Athlone

Na een leuk weekend weer hard aan de bak. Er staat weer een grotere essay op me te wachten, waar ik echt even hard voor moet werken. Ondertussen zijn we met een logo bezig. We moeten een logo en naam ontwikkelen voor kinderspeelgoed. Dat gaat redelijk goed, maar ik merk dat ik er wel echt in moet komen.
De rest van de week heb ik het rustig aan gedaan. Goed voor school bezig geweest en niet veel gedaan.

Ik was lekker met Anna alleen thuis, dus we hebben veel films gekeken, lekker gekookt samen en gerelaxt. Op vrijdag komt Heli terug met haar vriendje (leukste ever, niet!) en gaan Anna en ik zo veel mogelijk dingen samen doen.
Op zaterdag is er een klein feestje bij Barbora en Zuzanna thuis. Dus rond een uur of 9 gaan we daar heen. Super gezellig en lekker laat naar bed. ;) Was wel even toe aan een feestje na al dat schoolwerk.
Op zondagavond hebben Anna en ik een movienight georganiseerd in ons appartement. 12 vrienden waren er en we hebben de film 'I love you, men' gekeken. Een erg leuke film! Helaas begint school morgen weer en moet ik fit zijn voor de nieuwe week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liselotte

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 12985

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 24 Mei 2014

Athlone - Ierland

31 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: