Week 8 / 4 - 10 Mar. - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu Week 8 / 4 - 10 Mar. - Reisverslag uit Athlone, Ierland van Liselotte Baksteen - WaarBenJij.nu

Week 8 / 4 - 10 Mar.

Blijf op de hoogte en volg Liselotte

19 Maart 2014 | Ierland, Athlone

Sorry dat ik zo slecht ben in het bijhouden van mijn blog. Het is soms zo'n gekke huis hier.
Druk bezig met school en met gezellig doen. Op woensdag 5 maart ben ik met Barbora en Zuzanna uitgeweest. Het was erg gezellig. Eerst een verjaardag en daarna naar de club. Op donderdag hebben we de pub crawl gehad. 12 pubs op 1 avond. Best een grote groep deed er aan mee en we hebben veel pubs gezien. Uiteindelijk waren we heel moe en zijn we naar huis gegaan. Dus alle 12 hebben we helaas niet gehaald.
Op vrijdag hebben we rustig aan gedaan. Samen gegeten en een film gekeken. Ben blij met mijn nieuwe huisgenootjes.
Op zaterdag zijn we naar Galway geweest. Een echt ierse plaats. Gewinkeld, maar de kust geweest en natuurlijk in een pub een pint drinken. Rond 8 uur waren we weer thuis en ben ik naar een feestje geweest bij Barbora en Zuzanna thuis. Dat was me wel weer een dag. :)
Zondag wat rustiger aan gedaan en even wat geshopped. 's Avonds hadden we een mexicaanse avond. Ik had nacho's uit de oven gemaakt me een chilli saus erbij. Heerlijk met een wijntje en goede muziek! Dat was weer een super weekend.
Helaas op maandag weer hard aan de bak voor school, maar we zijn bijna op de helft. En de tijd vliegt, ik heb het niet eens door. Voor ik het weet is het al weer voorbij. Nog maar even extra genieten dus.

  • 20 Maart 2014 - 20:05

    Corine:

    Hoi Lot, leuk om over je projecten te lezen, komen we tijdens facetimen vaak niet aan toe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liselotte

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 12963

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 24 Mei 2014

Athlone - Ierland

31 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: